Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 5 november 2010

Rådslag i Palatset

Igår kväll släppte jag nyheten till katterna om bloggen. Reaktionerna var väl ungefär som förväntat.

Askungen: Jag har startat en blogg om oss, vårt liv och andra kuligheter!

Drottning Sonja: Kul. Really. Ska du fota oss också?

Askungen: Ja självklart! Jag ska fota er när ni gör små vardagliga ting och även arrangerade bilder förstås.

Drottning Sonja: En sak ska du ha jävligt klart för dig.... Inga bilder publiceras på mig utan att jag har godkännt dem! Jag kräver att få retuchera och ska vara delaktig i hur jag framställs!

Prinsessan Lucia: ojojojoj.....åååååneeeejj.....å herregud....! FFfffår Jjjag gå till tttttandläkaren ffförst?

Kung Charlie: WIIIIIIIHOOOOO! Kolla på mig! Fota Nu! Yeah! I´m in, nu kör vi Askis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar