Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 3 december 2010

Spolknappen

Jag vaknade imorse av att någon spolar i toaletten om och om igen. Min första tanke är ju förstås att det är sambon som är uppe och av någon anledning har fått en hang-up på toaletten. Sambon ligger och sussar så sött bredvid mig så han var det inte..

Jag kliver upp och smyger sakta till badrummet. Är skitskraj faktiskt! Det kan ju vara en galen människa som gjort inbrott i kattpalatset och nu försöker spola bort bevisen från vad denne nu gjort..

"Tja Askis! Kolla! Om jag stampar här så snurrar vattnet iväg här nere! Har du sett? Kolla!!!"

Charlie har upptäckt spolknappen...

8 kommentarer:

  1. *fniss* Kul att han har hittat nåt att roa sig (er) med på egen tass... han kommer att gå långt den lille så uppfinningsrik som han är! *nosgos*

    SvaraRadera
  2. Vilken kul grej ni har hittat! Nosbuff

    SvaraRadera
  3. Spolknappen kan låta lite läbbigt om man är oförberedd, men det är helt klart en skojsig leksak! ;) Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Ps. Prova spola någon gång medan er matte sitter på sin "låda". Åtminstone vår matte brukar ha jätteroliga ljudeffekter för sig då! Kurr och burr.

    SvaraRadera
  5. Låter jättekul :D men kattsingen också, mattes toalåda har ingen knapp utan en grej som man drar i. Jag kan inte få något tassgrepp på den!
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera
  6. fina katter, gillade särskilt färgen på kung Charlie, röda och cremé-färgade katter är bäst och snyggast har jag hört... ;)

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Jag har snickrat ihop en liten kattwidget som ett hobbyprojekt så man kan lägga upp på sin blogg och så blir det en ny kattbild varje dag. Just nu fungerar den bara på blogg.se, blogger.com och wordpress.org men om det finns intresse kommer jag nog fixa till fler bloggverktyg. Jag har även skrivit ihop en liten guide om hur man lägger in den som man hittar här http://bloggwidgets.com/dagens-katt/

    Det kan tex se ut såhär http://bilderpakatter.blogg.se/ eller http://bilder-pa-katter.blogspot.com/

    Det vore jättekul om ni ville tipsa era besökare om den :)

    Tack på förhand!
    Emil

    SvaraRadera
  8. Hej! Hur är det läget? Kolla in min KATTBLOGG! Där ger jag en ordentlig presentation av mig om ni vill lära känna mig mer. :) Eller varför inte börja följa mig på bloglovin? Skulle göra denna kissemiss väldigt glad!

    / Blöta nospussar

    SvaraRadera